Dryppkampanjer er et fellesbegrep for de automatiske aktivitetene man lager som har til formål å ta kundene nedover salgs- og markedstrakten - når du skal lære opp fremtidige kunder eller vil lære mer om hvem de er.
Når du har et tydelig bilde av hvem dine kunder er og hvordan de blir betalende kunder, kan du velge hvilke deler av kundereisen som kan og bør automatiseres.
Automatisér de delene som fungerer dårlig, som du ikke liker eller som er vanskelig å forklare til fremtidige kunder.
Automatisér de delene som fungerer dårlig, som du ikke liker eller som er vanskelig å forklare til fremtidige kunder.
Dryppkampanjer kan bidra i hele kundereisen. Men ikke stopp der - de kan være nyttige for andre funksjoner også - eksempelvis til kundebehandling, markedsanalyse eller intern informasjonsflyt.
Det er breialt å påstå at noe fungerer til alt - men dryppkampanjer kan erstatte eller underbygge de fleste funksjonene i bedriften.
Implementerer du dryppkampanjer i hele eller deler av kundereisen og understøtter andre funksjoner i bedriften med automasjon, fungerer dette dag og natt... men kanskje enda viktigere; du kan prøve, lære, forbedre og forbedre igjen.
Det er breialt å påstå at noe fungerer til alt - men dryppkampanjer kan erstatte eller underbygge de fleste funksjonene i bedriften.
Implementerer du dryppkampanjer i hele eller deler av kundereisen og understøtter andre funksjoner i bedriften med automasjon, fungerer dette dag og natt... men kanskje enda viktigere; du kan prøve, lære, forbedre og forbedre igjen.
Hva du får av oss
Når oppgavene som skal automatiseres er funnet, lages kampanjene i samarbeid med deg. Det innebærer tekst i form av e-post eller annen utsendelse/kommunikasjon samt regler for når og hvordan kampanjene leveres.
1 |
Sammen definerer vi hva som skal sendes ut, til hvem og når.
|
2 |
Vi setter opp verktøyene som skal gjøre jobben og oppretter kampanjene.
|
3 |
Vi implementerer verktøy, innhold og logikk - før vi tester og forbedrer det helt til du er fornøyd med konverteringen.
|
Nå som du har definert salgs- og markedstraktene dine og laget dryppkampanjer er det på tide å helle bensin på markedsbålet.
Før du kan tenke på markedsføringen og hvordan du skal få flere fremtidige kunder inn på toppen av trakten må du ha infrastrukturen til å håndtere og konvertere fremtidige kunder.
Det starter med en effektiv nettside som fokuserer på konvertering.
Før du kan tenke på markedsføringen og hvordan du skal få flere fremtidige kunder inn på toppen av trakten må du ha infrastrukturen til å håndtere og konvertere fremtidige kunder.
Det starter med en effektiv nettside som fokuserer på konvertering.
Produkter |
Nong & Petters |
® Nong & Petters AS | 2017 | 919187468 MVA.